14 November 2014

Nombor Selain Celcom, Maxis & DiGi Tidak Boleh Didaftarkan

Pihak syarikat telah memaklumkan kepada admin bahawa nombor selain Celcom, Maxis dan DiGi tidak boleh didaftarkan ke dalam sistem buat masa ini. Hal ini kerana, server belum mempunyai nombor selain daripada tiga telco tersebut. Oleh itu, jika ada yang ingin mendaftar sebagai agen dengan anda, pastikan nombor yang hendak didaftarkan adalah nombor Celcom, Maxis ataupun DiGi. Selain itu, katakan tidak boleh.

Solusi yang admin dapat terhadap situasi ini ialah daftarkan nombor suami/isteri, anak atau adik-beradik yang menggunakan nombor Celcom, Maxis atau DiGi, kemudian daftarkan YM (jika tiada YM, bolehlah buat terlebih dahulu) ke dalam database. Dengan cara ini, boleh jual topup atau lain-lain transaksi menggunakan handphone yang bukan guna nombor Celcom, Maxis atau DiGi asalkan boleh YM. Guna komputer atau tab pun boleh jual topup!

Bagaimana nak tambah YM? Hubungi careline di talian 09-9551940 atau 013-9009134 (9.00am – 7.00pm) menggunakan nombor yang telah didaftarkan dan nyatakan yang anda ingin mendaftarkan YM anda.

No comments:

Post a Comment